vrijdag 17 juli

18 juli 2009 - Fort Collins, Colorado, Verenigde Staten

Dit soort dagen moeten er ook zijn. Rustig aan, maar wel de hele dag doorwerken om de boel op te ruimen, schoon te maken en ingepakt te krijgen. Kids maken gebruik van alle faciliteiten, springkussen en bumperboat zijn favoriet. Iedereen heeft last van drukkend, benauwd weer. ML heeft 3 wasmachines simultaan draaien! Ondanks de hete zon droogt de was slecht, zo benauwd is het.

Tussendoor zwemmen wij ook, alsmede shufflepucken, midgetgolfen, etc. Boodschappen zijn redelijk ingekocht, en met een laatste tortilla-achtige maaltijd werken wij de restjes weg. De vraag blijft waarom afwasfaciliteiten op Amerikaanse campings afwezig of slecht zijn. Wij vermoeden dat iedereen een vaatwasser bij zich heeft. Bij het ontbijt is hein naar een overbuurman gelopen, die werkelijk zo'n groot voertuig bij zich had dat de nieuwsgierigheid is gewekt. 70 voet! (wij hebben krap 25) Een soort vrachtwagen met oplegger, oplegger volledig zilver glimmend met uitschuifmogelijkheid aan de zijkanten. 3-assen achter, want daar was nog ruimte voor 4 paarden. En dat allemaal voor recreatieve doeleinden.

De koffers zijn gevuld. We drinken nog wat en leveren morgen de RV (recreational Vehicle, Marco) in. Bart en Loes zitten, terwijl we dit schrijven al in het busje naar Schiphol, wij treffen ze over 2 dagen in New York, om daar (o.a.) Loes haar 70e verjaardag te vieren

Benieuwd naar wat we van Denver mee zullen pikken, niet veel waarschijnlijk, want hotel vlak bij vliegveld, dat wel de mooiste van de VS schijnt te zijn, we gaan het andermaal meemaken.

En ja Paul, dit soort shirts kun je gewoon in Alkmaar kopen. (Velvet)

De belofte die Fort Collins inhoudt (studentenstad met oud centrum en zelfs terrasjes aan de voet van de Rockies, en thuishaven van Budweiser) houden we te goed.

1. Jan van Putten:
    18 juli 2009
    Wat een mooie leegte.
    Het contrast met NY zal enorm zijn.
    Ook leuk, maar wel weer heel anders.
  2. Peter en Karen:
    18 juli 2009
    Leuk om jullie berichten te lezen en de reis zo mee te maken.
    Een goede vlucht naar NY gewenst, veel groeten aan Loes en Bart, en veel plezier op Governor's Island (Oerol??).

Kus,
    Karen en Peter
  3. Wij van de Elzenlaan:
    19 juli 2009
    Veel plezier hoor die laatste week en feliciteer Loes van ons en doe Bart de groeten van ons maar vooral van pa Jan.Wat een belevenissen in zo,n paar weken. je vervalt gewoon in superlatieven. Liefs ook voor de kids en geniet nog even van vooral ook met elkaar.